Voor mij zijn goddelijke stemmen heldere, zuivere stemmen. Waar ze vandaan komen? Ze worden geproduceerd door stembanden. Dat kan zowel in mannelijke als vrouwelijke kelen, en van verschillende leeftijden gebeuren.
Een stem die minder zuiver en helder is, kan tóch mooi zijn,
maar minder "goddelijk".
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

toen ik voor het eerst susan boyle hoorde dacht ik wat een goddelijke stem.het is een gezegde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn mensen die kunnen praten met hun gids. Zij 'verstaan' wat ze te melden hebben. Je zult begrijpen dat een gids (geest) niet uit materie bestaat maar uit energie.

Energie heeft geen stembanden dus dat gaat niet op. De gids maakt telepatisch contact, wat door de ontvanger als een stem/klank (beeld) waargenomen kan worden.

Dat wordt dan uitgelegd als de goddelijke stem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Synoniemen (woorden met - ongeveer - dezelfde betekenis)
goddelijk =
bovenaards, etherisch, groot, groots, heilig, hemels, hoog, hoogstaand, majestueus, schoon, subliem, doorluchtig, edel, maestoso, majestatisch, nobel, plechtig, statelijk, statig, voornaam.
allerliefst, beeldig, bekoorlijk, betoverend, charmant, delicieus, elysisch, enig, genotvol, heerlijk, hemels, overheerlijk, prachtig, ravissant, zalig
gelukzalig, prachtig, schitterend, verheerlijkt, verheven, verrukkelijk, verrukt, verheven
ideaal, overheerlijk, volmaakt .

Als je een stem hoort, die zingt of praat, en die
raakt je diep, dan kun je die dus goddelijk noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die geluiden en stemmen komen uit je hoofd vandaan. Maar zeg eens eerlijk, geluid is niets anders als een trilling en die wordt opgepikt door je trommelvliezen. In je hersenen maak je er geluid en stemmen van.

En kan zijn dat jij en de 'goden' (ala gidsen, entiteiten, engelen, geesten, enz) een directe verbindingen hebben. En dan wordt er niet via het stoffelijke gecommuniceerd, maar via je geest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,ja..
Een goddelijke stem is zoiets als een niet-aardse stem.
Wanneer je het 'hoort' sta jij als aardse persoonlijkheid in verbinding met de hemelse variant van jezelf. De geluiden komen dan ook uit de 'bron' die jijzelf bent!