over een apport

kent er iemand een "apport uit de geestenwereld ontvangen"?Dat zou een klein geschenkje kunnen zijn bijvoorbeeld een medaillon die je ontvangt vanuit de geestenwereld aan een bestaand ketting die je op dat moment al draagt.Kan iemand mij daar iets meer over vertellen.Ik ben een boek aan het lezen waar dat in vermeld staat en het intrigeert mij

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hou je er toch niet mee bezig, met al die waanzinverhalen. Het is leuk als verzinsel in een boek om even te griezelen, maar laat het binnen het kaft van het boek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VOOR JOUW ZIJN DIT MISSCHIEN WAANZINVERHALEN.VOOR MIJ IS ER MEER OP DEZE WERELD HOOR
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
VERTEL EENS??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor Ineke. Chanty, laat je niet gek maken. Dit gaat niet gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kennelijk moet je alleen in hun straatje antwoorden. Vandaar de minnen. +1
Nee die dingen kunnen niet. Aangezien het niet bestaat.
Een boek is fictie. Als er op het boek staat dat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal is het zelfs verboden. Dit omdat deze dingen niet kunnen en nooit bewezen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Als er op het boek staat dat het gebaseerd is op een waar gebeurd verhaal is het zelfs verboden." Heb je daar nog enige onderbouwing voor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah, en omdat iets niet bewezen is kan het ook niet?
Kijk eens om je heen, vrijwel alles wat je ziet kon pak 'em beet 100 jaar geleden ook niet bewezen worden en nu vind je het allemaal de normaalste zaak van de wereld...
Vind dit erg kortzichtig geredeneerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit mij volledig aan bij NBK kortzinnig geredeneerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Proof me wrong and im youre man. Uhm woman.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Lodewijk. Laatst was er op radio een de man die beschreven word in het boek echte mannen eten geen kaas.
Hij claimde dat meer dan de helft zo niet alles gelogen was.
De presentator riep. Dat is dan niet zo mooi gezien het onder de categorie waar gebeurt verhaal staat. Dan moet het terug herdrukt worden en de drukker moet rectificeren.
Misschien bestaat de podkadt nog wel. Daar kun je je antwoord vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je in een boek beweert dat persoon X een loverboy is, terwijl dat niet zo is, dan kan dat onder smaad / laster vallen, dat is dan mogelijk strafbaar en dan kan een rechter ook terugroepen van boeken en verplichte rectificatie bevelen. Als je (puur een voorbeeld) een boek schrijft over een tovenaar en je zegt dat het echt is, maar de persoon (de tovenaar) die je beschrijft bestaat in het echt niet dan doe je behalve jezelf (je reputatie) eigenlijk niemand schade aan. Daarom lijkt het me dat het de schrijver in dit geval vrij staat dit soort dingen te beweren, of hij / zij zich daarmee wellicht onsterfelijk belachelijk maakt weet ik niet, maar ik vermoed van wel.
Uit de geestenwereld,als die zou bestaan, wat ik niet geloof, zul je nooit iets tastbaars kunnen ontvangen.