Hoe kun je erachter komen of iemand iets al weet.Zonder het te vertellen of er mee geconfronteerd te worden

Er is al een tijdje iets waar ik mee rond loop.Ik twijvel of men het weet.Is er een manier om erachter te komen of ze het weten zonder dat ze het komen te weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil je héél graag helpen maar t is wel moeilijk met zo weinig info.kan je misschien vertellen waar t over gaat?

Het beste antwoord

Misschien kan je vragen stellen die heel erg gelinkt zijn met hetgene jij wil achterhalen. Zo ontstaat er een gesprek over een gerelateerd onderwerp. Misschien verteld die persoon tijdens dat gesprek wel spontaan wat jij wil achterhalen.

Een vb: je hebt de kat van je buurjongen dood naast de weg zien liggen en je wil hem het nieuws niet zelf vertellen, maar je wil wel weten of hij het al dan niet weet. Dan zou je het volgende kunnen zeggen: "Het was weer druk op de weg vandaag"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, tenzij men er iets over loslaat waardoor je het merkt.
Als je (ik) er nooit over praat weet niemand wat ik wel of niet weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het aan Derek Ogilvie.