Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je erachter komen of iemand iets al weet.Zonder het te vertellen of er mee geconfronteerd te worden

Er is al een tijdje iets waar ik mee rond loop.Ik twijvel of men het weet.Is er een manier om erachter te komen of ze het weten zonder dat ze het komen te weten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil je héél graag helpen maar t is wel moeilijk met zo weinig info.kan je misschien vertellen waar t over gaat?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien kan je vragen stellen die heel erg gelinkt zijn met hetgene jij wil achterhalen. Zo ontstaat er een gesprek over een gerelateerd onderwerp. Misschien verteld die persoon tijdens dat gesprek wel spontaan wat jij wil achterhalen.

Een vb: je hebt de kat van je buurjongen dood naast de weg zien liggen en je wil hem het nieuws niet zelf vertellen, maar je wil wel weten of hij het al dan niet weet. Dan zou je het volgende kunnen zeggen: "Het was weer druk op de weg vandaag"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, tenzij men er iets over loslaat waardoor je het merkt.
Als je (ik) er nooit over praat weet niemand wat ik wel of niet weet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het aan Derek Ogilvie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding