Geeft iedere mens een slechte en een goede kant?

waarbij bij sommige mensen die bijvoorbeeld in een niet gunstig milieu zijn opgegroeid de slechte kant tonen? Als soort van overlevingsmechanisme?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K
tinus1969
7 jaar geleden
Ik denk dat het niet zoveel zin heeft om te denken in termen van goede en slechte kant. Mensen hebben bepaalde drijfveren en karaktertrekken.

Het beste antwoord

ik denk dat iedereen een slechte en goede kant heeft om ze van jezelf te kennen is moeilijk en voor iemand anders ook je moet iemand door en door kennen en de meeste mensen kennen zichzelf niet eens.