Waarom BLIJF ik maar vragen beantwoorden terwijl ik moet leren voor een belangrijk tentamen dinsdag?

Ik word er niet goed van... :P

EDIT: Ik heb mijn tentamens dik gehaald! Hoezee!! :)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je mag kiezen tussen lopen in de stromende regen en koud weer, of wandelen aan het strand met warm zonnig weer(met je vriendin) dan is de keuze niet zo moeilijk. Toch moet je wel eens in de regen lopen om later in het zonnetje aan het strand te wandelen. Het is dus een kwestie van optijd een keuze te maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Deze site werkt verslavend :p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is toch pas dinsdag, geniet van je weekend. ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verslaafd misschien.
Een goede dokter kan je nog wel helpen hoor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het puntensysteem roept een soort competitiegevoel op. Ook lijkt het door het systeem alsof je heel slim bent als je veel punten hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent afgeleid, weet waar je prioriteit ligt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat je niet standvastig genoeg bent. ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gezien je reactie op het antwoord Van Berry hierboven verwaarloos je niet alleen je studie, maar ook je vriendin.
Lijkt me dus helemaal niet slim.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je even meld welk tentamen je dinsdag hebt. Misschien kunnen wij wel wat pakkende vragen voor je posten. Twee vliegen in 1 klap...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee :P
Ik geef je een kans : Stop na dit woord met lezen en studeer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op dat anderen leren.............ik krijg ineens een gek idee; laten we van elkaar leren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zoek je bevestiging.
Als je die niet in je opvoeding hebt gekregen loop je de kans dat je nog heel lang met dit soort dingen bezig blijft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Welk tentamen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik dacht dat ik de enige was... er zijn gelukkig medestanders :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk omdat je geen prioriteiten kan stellen? Dat is een vaardigheid op zich. Want zuiver bekeken voegt deze website niets toe aan je leven behalve misschien je eigen ego door te hopen dat je het beste antwoord geeft en veel punten krijgt, via een puntensysteem dat is gericht op herhalingsbezoek van deelnemers en het zo veel mogelijk typen (kwantiteit ipv kwaliteit).

De Top 5 hier rechts is wat mij betreft ook een mooi voorbeeld. Gemiddeld 20 vragen per dag beantwoorden en er minstens 5 stellen. En die punten stromen binnen.

Denk aan de matrix :

Dringend Kan wachten
Belangrijk ... ...
Onbelangrijk ... ...

Deze site is bij mij "Kan wachten" en "onbelangrijk". Check link. Daarom zit ik hier niet zo veel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat deze site verslavend werkt !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je hebt geen zin in leren, dus doe je dit maar.