hoe kan ik voorkomen dat er steeds de verkeerde* mannen achter me aan zitten.

De ene gestoorde na de ander toont belangstelling en het lijkt zo onschuldig bij kennismaking maar al gauw gaan ze proberen te claimen of proberen me te isoleren van mijn sociale contacten.
Ik breek dan direct het contact af maar zou graag weten waarom dat nu gebeurd en hoe ik het kan voorkomen.
Ik ben net gescheiden en nog helemaal nergens aan toe en zeker niet met dit soort mensen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Verkeerde mannen zijn meestal veel brutaler en stralen-mede daardoor- meer zelfvertrouwen uit. DAAR vallen vrouwen op, het lijken mannelijke mannen. Dat ze geen rekening houden met grenzen, weten ze te verbergen tot ze hun slachtoffer in de greep hebben. Dan pas blijken het "penisgestuurde" figuren te zijn die veel eisen maar weinig tot niets geven. De vrouw ziet dat veel te laat, liefde maakt immers blind en veel vrouwen denken een man wel bij te kunnen schaven. Dart je dus op foute mannen valt komt NIET door jou, maar door het feit dat dergelijke kerels veel haniger zijn dan vriendelijke mannen die veel liefde te geven hebben.

Het zou inderdaad kunnen dat je iets uitstraalt waardoor deze mannen je zien als een potentieel slachtoffer. Ik denk dat je dit het beste eens kunt bespreken met mensen die je vertrouwt en die jou goed kennen. Zij kunnen je misschien vertellen of dit zo is en wat dat dan zou kunnen zijn. Verder is het heel goed van je dat je jezelf beschermt en niet naief in zo'n valkuil trapt, dat betekent dat je genoeg zelfvertrouwen hebt om te weten dat je beter verdient. Met die houding hebben zulke mannen snel genoeg door dat er bij jou niks te halen valt. En hoe voorkom je het? Das moeilijk, misschien ben je van nature wel een heel spontaan persoon waardoor mensen graag naar je toe komen. Je zou je misschien afwerender op kunnen stellen bij mannen waarbij je een verkeerd gevoel hebt. Vaak is het dan zo afgelopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100