Is een sterke aantrekkingskracht voldoende voldoende?

Bij het ontmoeten van een potentiële partner, moet je dan gelijk het idee hebben van dit is hem hiermee wil ik oud worden.. of is het gevoel van een sterke aantrekkingskracht ook voldoende waaruit blijkt dat je die gene nog een keer graag wilt zien.

Want ik denk niet namelijk dat je bij de eerste paar afspraken gelijk het idee hebt dat je daarmee oud wilt worden of dat, dat door je hoofd heen schiet. Ik geloof wel dat je, je heel erg aangetrokken voelt en dat je daardoor steeds meer bewuster wordt dat je met een levenspartner te maken heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan je niet steeds belonen voor goede vraag hoor.. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha, ik dacht dat je eerder een reactie zou plaatsen om de titel =p omdat die verkeerd is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor... een halve verstaander heeft genoeg aan één herhaling...

Het beste antwoord

Een sterke aantrekkingskracht is absoluut geen reden om meteen te denken dat je degene hebt gevonden met wie je oud wilt worden.
Je kunt je ook sexueel aangetrokken voelen tot iemand met wie je überhaupt nooit een relatie aan zal gaan.
Wat wel belangrijk is is een gevoel van wederzijdse herkenning, alsof er een zoektocht is geëindigd. Dit kan zijn bij de eerste ontmoeting, maar ook als je iemand al een tijdje kent, en zo goed hebt leren kennen dat ineens die vonk overspringt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee dat is het niet... Het moet wederzijds zijn... It takes two to tango... Dus het moet resoneren in beiden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind respect vertrouwen en wederzijdse interesses voor en met elkaar hebben belangrijk.Als je die persoon prettig vindt om je heen te hebben en het voelt positief zou je een leuke tijd met hem kunnen hebben.En of je met hem hem oud wordt dat weet je nooit,die zekerheid heb je nooit.De tijd zal het leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er bestaat liefde op het eerste gezicht. Maar er bestaat nog veel meer liefde die pas later tot bloei komt. Dat is verreweg het meest voorkomende, er klikt iets in het begin en het bouwt langzaam op.

Dus om je vraag te beantwoorden: ja hoor, een sterke aantrekkingskracht is voldoende en zelfs wat minder is ook al voldoende om een eerste begin te hebben van iets dat misschien wel 60 jaar kan voortbestaan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 itsme. Jij kan dit soort vragen altijd heel goed beantwoorden.
itsme
14 jaar geleden
Omdat ik heel veel liefde heb ontvangen :-)