In mijn eigen geval: Geldingsdrang, toefdoenerij en een fout in mijn hoofd die er voor zorgt dat ik alles doe voor punten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

het hebben van de parate kennis om de nieuwsgierigheid van de vraagsteller te bevredigen en zo bij te dragen aan de vereffening van hersencapaciteit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En bovendien: om hier punten te verdienen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om mijn grootse IQ aan de rest van de wereld te kunnen tonen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uit mijn hersennen.. een speciaal hormoon..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kennis delen; advies geven; helpen; etc
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geldingsdrang!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om de kennis te willen delen en te leren van anderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij 80% van de beantwoorders: domheid of behoefte aan aandacht.

De andere 20% geven de waardevollere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen worden veelal gedreven door angst, angst voor het onbekende. Een vraag waarvan het antwoord nog niet bekend is, roept dus angst op. Om die angst de kop in te drukken, zoekt men naar antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
om slim over te komen, net als op wikipedia.nl