Waarom neem ik me elke ochtend voor het die dag niet laat te maken terwijl dat dan wel vaak toch gebeurt?

Als ik in de ochtend wakker wordt denk ik: vandaag ga ik echt vroeg naar bed maar puntje bij paaltje zit ik toch weer wakker tot zeker 4 uur s'nachts ( s'morgens )

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat zou ik nou ook wel eens willen weten... +1 goeie vraag... Ik denk altijd dat ik nog van alles moet doen OA op internet...

Waarschijnlijk ben je, net als ik, een avond/ nachtmens. Het kost je dus moeite om 's morgens op te staan, omdat je 's avonds de behoefte niet hebt om te gaan slapen. Helaas houdt onze maatschappij daar niet al te veel rekening mee en wordt er van je verwacht 's morgens er gewoon weer te zijn. Lastig. Gelukkig heb ik door mijn onregelmatige baan, ook wel eens avonddiensten, waardoor ik uit kan slapen 's morgens en 's avonds kan werken. Ps. hier kun je weinig aan doen, het wordt bestuurd door stofje in je hersenen dacht ik..

Wacht maar tot de stroom uitvalt wedden dat je vroeg opbed ligt.Geen tv ,geen computer . Leuke partner die bij je ligt.

Ik doe dat ook regelmatig en bij mij is het gebrek aan discipline en een onbewuste angst om niet te kunnen slapen,daarbij komt dat ik dan mijn biologische klok opschuif en steeds later slaap krijg. Ook de intimiteit en stilte van de nacht vind ik prettig,dus ga ik uitstellen om naar bed te gaan. Beetje dom want de volgend morgen moet ik toch weer op tijd aan het werk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100