Wat zou vergelijkbaar gedrag zijn voor jongens?

Histerisch gillende meisjes die het concert van Justin Bieber "bijwonen". Ik geloof niet dat ik dit wel eens bij jongens gezien heb. Dus de vraag: wat is vergelijkbaar met dit gedrag, als het om jongens gaat die naar een concert van een super populair meisje gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Meisjes gaan gillen, jongens gaan fluiten.
En het liefst zo hard mogelijk op de vingers!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Jongens gaan niet naar tienermeiden. Maar bijvoorbeeld als een jongen naar rammstein gaat, gaat hij bier drinken en meeschreeuwen en moshen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongens worden niet geobsedeerd met een acteur/artiest of in vele mindere hoeveelheid. Je ziet ook vaak dat meiden zo hysterisch doen om bij een groep vriendinnen te passen. Het is meer gedrag om te laten zien dat je bij de groep past, dan omdat je de acteur/artiest geweldig vind. Jongens hebben weer andere manieren om te laten zien dat ze bij de groep horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jongens gaan niet zo veel naar concerten vooral naar festivals maar zkr gewoon feesten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij jongens gaat het precies hetzelfde, die doen ook dingen wat de groep doet.
al is het wel zo dat het vaker voorkomt bij meisjes dan bij jongens, en ook meer bij vrouwen dan bij mannen, dit vanwege de emotionele stress, deze is bij meisjes/vrouwen groter dan bij jongens/mannen.

in de pubertijd is het ook nog zo dat de hormoonspiegel bij meisjes wat meer schommeld wat ook weer zorgt voor extra emoties waardoor er sneller hysterisch gedrag voorkomt.

heb je een groep gillende meiden en er komt een nieuwe bij, dan zal die nieuwe ook gaan gillen.
hetzelfde geld voor een tatoeage laten zetten, dit is ook vaak populair in een bepaalde groep.

heb je een groep jongens die bier zit te drinken en er komt een nieuwe bij, dan zal deze dat ook doen.
drinkt deze groep cola en er komt een nieuwe bij dan zal deze waarschijnlijk ook cola gaan drinken.

het verschil zit hem erin dat jongens competitief zijn en meisjes meer emotioneel.
jongens willen zich tegenover elkaar bewijzen terwijl meisjes zich niet alleen willen voelen en dus meegaan met de menigte.

massahysterie komt vooral veel vaker voor bij vrouwen.
er zijn gevallen geweest dat gezonde vrouwen opeens ziektebeelden gingen vertonen omdat de meerderheid ziek was. deze gezonde vrouwen gingen zich ook ziek gedragen ook al was dat niet zo

http://www.leerwiki.nl/Massahysterie_en_het_nocebo-effect
Mensen die betrokken raken bij een uitbraak van massahysterie zijn ziek. Tenminste, ze hebben echt hoofdpijn, voelen zich echt misselijk en vallen echt flauw. Alle symptomen van een ziekte zijn aanwezig alleen deze worden niet veroorzaakt dóór een ziekte. Massahysterie zit in het hoofd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bier drinken en naar de meiden kijken lijkt me.
We zijn toch jagers, of tegenwoordig niet meer.