Heb jij een koop tic?Wat MOET je dan altijd kopen?

Ik heb bv de tic gehad dat ik altijd wel een paar mooie glazen vond. (De kast was er vol) later vond ik plastic opbergbakjes wel handig! ( ik heb ze te kust en te keur)
Nu bewaar ik vooral lege potjes , die kan ik altijd wel ergens voor gebruiken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn slechte gewoonte is schaaltjes, doosjes en mandjes! Als ik met iemand anders naar de winkels ga zegt mijn vriend altijd tegen diegene 'let er op dat ze geen schaaltjes koopt!'. Maar je hebt altijd nieuwe schaaltjes nodig, want het ene schaaltje is het andere niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies..jij weet wat ik bedoel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeerlijk..zo herkenbaar, schaaltjes, doosjes. En inderdaad, elk schaaltje heeft weer iets! +10
Groetjes Loes

Andere antwoorden (16)

Zoals vele vrouwen met mij denk ik: sieraden....vooral armbanden...en tassen.. en boeken.. en..en..en...
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk..en..en..:) Gek genoeg heb ik het niet bij sieraden en tassen. Schoenen begint te komen, nu je het er over hebt..
Als ik in de stad ben en een visboer tegenkom, dan moet ik een broodje haring hebben. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gek eigenlijk, ik heb nog geen nieuwe haring op..Schand :(
Dan toch make up denk ik. Teveel nagellak en oogschaduw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast drop bedoel je?

Boeken. Gelukkig heb ik nu marktplaats ontdek, waardoor deze kooptic minder duur uitvalt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kooptik op marktplaats, paar maande terug, ik moest stoppen, had er een hele dagtaak aan :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, komt me bekend voor en dan opeens als je 5 x op hetzelfde boek van verschillende aanbieder geboden hebt, ze alle 5 akkoord krijgen... slik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-0 c4th..
Boeken. Gegarandeerd iedere keer als ik de stad in kom, kom ik met minimaal één boek thuis en soms meerdere. Okee, regelmatig meerdere....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik nou altijd bij de Slechte..altijd wel boeken voor een zacht prijsje.
Alle badeendjes die ik tegenkom! Maar dat is niet echt een tic denk ik, meer een verzameling. En de badeendjes moeten niet te duur zijn en als er teveel per winkel zijn, doe ik het meestal niet, alleen aparte badeendjes bij bijvoorbeeld de drogist.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een verzameling dan niet net als een tic, :)
Ik ga mee voor DVD's, Boeken en PSP/PS3 games. Vooral omdat PSP games tegenwoordig maar 10/15 euro zijn als ze al wat langer op de markt zijn. In Bataviastad, kan ik niet naar huis zonder minimaal 3 dvd's (woon echt veel te dichtbij).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je even?
Tassen, schoenen, frustels voor in huis, sieraden, lipglosjes, van alles en nog wat dus... Ik heb bv zoveel lipgloss dat ik de komende weken ieder dag een ander kleurtje op kan doen, erg toch!?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Best wel ja..:)
Kaarsen en theelichtjes houders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken, absoluut
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dvd´s, boeken en tamagotchi´s. Dat laatste is wel echt een tic, ik weet dat ze stom zijn, en nutteloos en weet ik wat.... maar toch kan ik het niet weerstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boeken, en dan bijvoorbeeld de afgeschreven bij de bibliotheek, goedkoop, leuk voor in de vakantie
en eigenlijk met de bedoeling ze daarna weg te doen, maar dat is wat moeilijk...
ook bij de bieb afgeschreven cd's / dvd's of de dvd's bij de videotheek....
verder leuke bekers om koffie/thee uit te drinken, ik kan er moeilijk omheen,
en ik weet niet waarom maar de
stoffenkraam op de markt vind ik altijd erg fijn.
Ik koop niet altijd, ik heb mezelf aangeleerd te denken;

HEB IK HET ECHT NODIG ?

zo ja, kopen (mits niet te duur..en écht nodig)
bij nee niet te lang daar blijven, verder lopen en
vergeten!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben net verhuisd en heb een aantal extra dozen moeten besteden aan de collectie hele leuke maar o zo vele glazen vaasjes (zo leuk om een los bloemetje in te doen, zie je het voor je, ik heb er wel 40).
Oorbellen, kon ik ook wel een hele verhuisdoos mee volmaken, laarsjes in alle kleuren van de regenboog.....veel koffiemokken, elke keer zag ik weer een andere leuke, boeken, er was een tijd dat ik de boekhandel binnen kwam en de mijnheer van de boekhandel al vriendelijk naar me begon te wuiven(trouwens, boeken kun je nooit teveel hebben) ook zo iets: kleine porseleinen bakjes en kommetjes in alle kleuren en dessins, laatst ontdekte ik dat ik sommige bakjes wel drie keer had, sommige nog niet eens uitgepakt .
Al verhuizend heb ik het een en ander weggedaan en ik ging mijn leven beteren. Maar nou fietste ik vanmorgen door mijn nieuwe woonplaats en daar zag ik toch leuke kaarsjes en waxinehouders, je snapt het al.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net verhuisd? Welkom thuis! Over de vaasjes: Ik zag laatst op tv wat leuks; een
arrangement van 1 kleur vaasjes en vazen bij elkaar op bijv. een groot dienblad, of rond bord. In alle vaasjes een
of twee bloemetjes, en ziedaar een mooi stilleven!
zondag
14 jaar geleden
Pieker hoe heb je het voor elkaar gekregen iets weg te doen? Ik kan dat niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe soms iets weg om plaats te maken voor iets nieuws :))
Vroeger had ik een tic om nagellak, oorbellen en lippenstift/gloss te kopen.Mag niet meer van mezelf. Daarna had ik een t-shirttic. Maar sinds het aantal boven de 50 is gestegen verbied ik mezelf dat ook. Nu zit ik weer met een sjaaltjestic. Is er nog redding mogelijk?
14 jaar geleden
oops hahaha nou daar komt het......
broodje gezond van bakker prins met kruidenboter als boter.

kwijlll en gewoon elke dag (als ik in de stad ben)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, die ken ik , kruidenboter ipv boter..mjammie
Ik heb geen kooptic in de zin van precies een zo'n ding 100 keer kopen, maar ik moet wel eens in de zoveel tijd even in de Hema zijn geweest. Echt een bron van troost en thuiskomen in die worstenlucht. (niet dat ik iets met die worsten doe..)