waarom is het zo moeilijk om iemand uit je hoofd te krijgen en verder te gaan met je leven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

neem het antwoord van DMen1 maar niet al te serieus.

uit eigen ervaring weet ik dat dit wat je beschrijft heel moeilijk is. Ik vond een jaar geleden een meisje leuk, en toen opeens had ze een vriendje.. ik was er kapot van, en nu, een jaar later, heb ik haar eindelijk uit mijn hoofd.. hoe langer je iemand liefhebt, hoe langer het vaak duurt om diegene uit je hoofd te krijgen.. tenminste, dat concludeer ik uit eigen ervaring! veel succes!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je ziet die geen nog steeds of in je droom denk je eraan zo krijg je het niet uit je hoofd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je een pussy bent,
ik vind ook een meisje leuk als ze niks meer wilt is gwn vergeten en door gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het feit dat je iemand uit je hoofd wil krijgen lijkt voor jou belangrijk. Er is iets gebeurt met iemand en wil je dit uit jouw hoofd zetten. Ik kan me voortellen dat het heftig is en de enige manier om er iets mee te doen is er juist over met iemand praten die je vertrouwt. Vertel wat er is gebeurt waarom dat die persoon en de omstandigheden zo,n indruk hebben achter gelaten. In een volgend gesprek een tijdje later vertel je wat dat met je gedaan heeft? Juist als je het verhaal even die extra aandacht geeft en het deelt met een ander, dan ga je langzaam merken dat de gedachten en de emoties langzaam minder worden. Je geeft het de ruimte in plaats van dat je het gaat verdringen. Van dat verdringen kun je last krijgen.
Heel veel wijsheid gewenst