Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja natuurlijk, want list en bedrog levert je op lange termijn niets op, als je zo dom bent om voor een tijdelijk voordeeltje te gaan, moet je dat zelf weten, maar je betaalt alles dubbel en dwars terug...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je wilt dus zeggen dat je altijd, vroeg of laat, tegen de lamp loopt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja altijd, als je ermee wegkomt de eerste keer dan wordt je brutaler en dan doe je het weer, totdat je tegen de lamp loopt...

Andere antwoorden (7)

Meestal wel.

In sommige beroepen is het echter wel belangrijk dat je sommige emoties versterkt of zelfs speelt.

Van docent tot prostituee, van agent tot begrafenisondernemer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat is manipuleren, en dat moet je niet willen.
dan heb ik het wel over persoonlijke relaties.

daarbuiten moet je het wat losser zien lijkt me.
je kan altijd proberen een prent te ontlopen door wat traantjes ;p
(Lees meer...)
14 jaar geleden
stampvoeten,krijsen,janken,pruillippen,het is allemaal kinderachtig en doorzichtig.
Goed of fout moet ieder voor zich weten,het is i.i.g. niks voor mij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Áh, lieverd, toe nou, alsjeblieft, kusje.' En dan lief met de ogen knipperen ...
Is dat fout? Ik vind het niet. Als het er duimendik bovenop ligt, heeft de ander de keuze om je wel of niet je zin te geven.
Als het door list en bedrog is, dan vind ik het wel fout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een geliefde hoeft het niet verkeerd te zijn als het duidelijk is dat het een spelletje is. Zo'n "leugentje om bestwil" ding.

Voor zakelijke contacten is het af te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen doen niet anders, hun hele leven is een groot toneelspel.
Pas als ze afhankelijk worden van anderen, of als ze zijn bang geworden , dan zie je pas wie ze zijn.
Gespeelde emotie komt in onze maatschappij overal voor.
Natuurlijk is het fout, maar onvoormijdelijk, kom maar een winkel binnen en zie hoe vriendelijk ze soms zijn, terwijl ze op hun horloge kijken, want ze gaan zo dicht.
De onderwijzer voor de klas, speelt ook de kalme. onverstoorbare onderwijzer, maar eigenlijk wil hij er wel een paar uittrappen.
Je zin krijgen door gespeelde emotie komt in onze hele maatschappij voor. En iedereen weet dat ook wel.
Zelfs bij niet gespeelde emotie, dus echte emotie. wordt men wantrouwig of dat niet alleen is om je zin te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding