kan je zelf je eigen fossiel maken.. in niet al te lange tijd?

Toegevoegd na 10 minuten:
Hmm.. dan had ik het toch juist uitgelegd aan mn zoon.. ha ha hij zij.. je kunt het ook even op die site navragen mama.. Nou ja...gelukkig vergeet een mens niet direct alles van de lagere school..
Bedankt weer!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee dat kan niet. Fossiel is nu juist iets wat onder hoge druk bij zeer lange tijd gevormt wordt.

een stenen afdruk maken van een dier oid kan wel met bv gips of gietklei
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je weet of opgezocht hebt hoe een fossiel ontstaat, begrijp je zelf wel dat dat niet snel kan !
Zoals Jelle al zegt; een gipsafdruk maken is een optie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om een fossiel te maken is er een heel lange tijd nodig, dan spreek je al gauw over een miljoen jaar! Het fossiel overleeft jou bij wijze van spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je aan dat miljoen jaar?
Volgens mij heb je wel een knutselpakket bij speelgoedwinkels waarbij je je eigen "fossiel"kan maken.