Ja, die zijn er.

We kunnen hun bestaan en hun eigenschappen wel voorspellen - daar is onze kennis (waarschijnlijk!) al goed genoeg voor. De echte verificatie is echter het daadwerkelijk vinden van die elementen.

Er lijkt een "eiland van stabiliteit" te zijn vanaf atoomnummer 118 - zie onderstaande Bronnen. De atomen vanaf dat atoomnummer zijn relatief stabieler dan de atomen met een wat lager atoomnummer.

Ook nog veel zwaardere atomen zouden stabiel kunnen zijn, maar dat is een stuk hypothetischer.
Cryofiel
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat deze vraag eigenlijk niet te beantwoorden is. De elementen moeten immers nog gevonden worden; we weten van hun bestaan nog niets af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle natuurlijke elementen zijn gevonden. Omdat er een heel duidelijke logica zit in het onderscheiden van elementen (het aantal protonen in de kern van het atoom) is het ook makkelijk te weten wanneer je ze allemaal hebt. Er komen echter nog steeds nieuwe elementen bij. Dit zijn instabiele elementen, die in een laboratorium onder zeer speciale omstandigheden gemaakt kunnen worden. Die zul je echter nooit in de natuur aantreffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tom Lehrer heeft in ieder geval netjes op een rij gezet welke we nu al weten, en eraan toegevoegd welke er nog niet bekend zijn: "in Harvard, but they haven't been discovered..."