Ik heb er 3 kunnen vinden die pas na 1990 zijn gemaakt.

Darmstadtium is voor het eerst geproduceerd op 9 november 1994. Symbool Ds en atoomnummer 110.

Roentgenium werd in 1994 voor het eerst bereid in Darmstadt. Symbool Rg en atoomnummer 111.

Copernicium (Cn), voorheen: Ununbium (Uub) is het 112e element uit het periodiek systeem der elementen en werd in 1996 voor het eerst gevormd in Darmstadt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet ontdekt, maar gemaakt. Het systeem is zo regelmatig, dat je in principe ieder volgend element kan maken, alleen is bestaansduur van het nieuwe element vaak te klein om ze te bewaren en te laten zien. Nieuwe elementen zijn buiten het lab niet gevonden na 1995