Dit is niet te zeggen. Dit is van verschillende factoren afhankelijk.
* uit welke stoffen bestaat het water, en hoeveel stoffen zitten erin.
* hoe dik is het ijsklontje.
* hoe koud is de vriezer.
* hoe dik is het plastic
Niet iedere samenstelling van water is het zelfde. Verder zijn er natuurkundige formules voor om dit te berekenen.

Om het proces te versnellen kun je er warm water in doen! Vreemd genoeg bevriest warm water sneller dan koud water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Oké en hoe lang duurt dat bij hele kleine ijsblokjes❄️

Andere antwoorden (2)

dat duurt +- 2 uur voordat de kern ook helemaal bevroren is. Maar het kan sneller, hoe warmer het water is wat er in gaat hoe sneller het bevriest. Een vriezer gebruikt namelijk de warmte die vrijkomt van een product om deze te bevriezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is van veel factoren afhankelijk, maar een uur of twee voor normale ijsblokjes moet je toch wel wachten. je kan het versnellen door het bakje om het kwartier even met wat lichte tikjes te bewegen. het klinkt raar maar het werk echt.