Ik zoek een filmpje met alle scheikundige stoffen erin.

Vroeger op school werd er tijdens scheikunde een serie filmpjes vertoond met een intro/ afsluiting waarin een man die alle met alle scheikundige stoffen opnoemt heel snel achter elkaar in het engels.

Toegevoegd na 9 minuten:
stoffen = elementen op aarde.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je met 'stoffen'. Ik kan mij iets voorstellen bij elementen.

Het beste antwoord

Hier is ie.
Er zijn nadien nog wel wat elementen bijgekomen.
escape
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Vet! Dat is hem! Thanks! Welke elementen zijn er bijgekomen eigenlijk!
Annswers
13 jaar geleden
Nee hij staat in de categorie scheikunde in wetenschap

Andere antwoorden (1)

Deze heb ik gebruikt om te leren.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8242415374753728499#docid=3633438378812824821