Met de uitleg die hier staat kan je er zelf een maken:
http://people.zeelandnet.nl/cadixhoorn/Hoe%20werkt%20het.htm
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met touwtjes alles ligt vlak en wordt opgetrokken in de fles.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die worden buiten de fles in elkaar gezet met touwtjes zonder de touwtjes strak te zetten zodat alles nog in de fles in kan .
En dan in de fles worden alle touwtjes strak getrokken en vast gezet worden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stop uit de fles.
Bootje erin.
Stop op de fles.