heeft er iemand leuk idee voor pepetuum mobile? (zie uitleg)

Perpetuum Mobile is een machine waar
je 1 keer iets toevoert en
aanzet en het zijn eigen energie gebruikt
om altijd aan te blijven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh daar droom ik al jaren van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent niet de enige
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nu het slechte nieuws: Zoiets bestaat niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je kan wel fantaseren en misschien gaat het bestaan

Het beste antwoord

Een vertikale knikkerbaan met een aantal metalen knikkers, in die knikkers zit een oplaadbaar batterijtje..
Een knikker rolt van boven naar beneden, door het rollen laadt t batterijtje op..
Eenmaal beneden rolt de knikker in een liftje, precies tegen contactpuntjes aan. .
Het liftje heeft dan genoeg energie om de knikker naar boven te brengen.. waar de knikker de rest van de knikkers aanstoot..
Dan rolt de volgende knikker naar beneden enzovoort..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Als je dat bouwt, dan word je rijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de slag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha.. Helaas ben ik niet technisch..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
best bedachte antwoord maar helaas

Andere antwoorden (8)

iets van een dynamo(bijvoorbeeld), die dan de stroom opwekt om het wiel te laten draaien, en stroom op wekt voor een lampje o.i.d.

??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tom geeft Jerry met een hamer een klap op zijn staart, waardoor Jerry een schreeuw geeft. Dan geeft Jerry aan Tom een klap met een hamer op zijn staart, zodat Tom schreeuwt. en zo voorts om de beurt.

Omdat het cartoons zijn, hoeven ze niet te eten. En het geluid is zo hard, dat daar een ventilator op draait, die de stroom oplevert voor verlichting van de hele stad.
itsme
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen dat geschreeuw de hele tijd is niet zo prettig!
itsme
13 jaar geleden
maar het levert energie op :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker! Tot de buren gaan klagen ;)
Ga naar Barneveld. Koop een kip. Sla hem hard op zijn kop.
Dan blijft ie eeuwig 'leggen'.
AWM
13 jaar geleden
Als ik dat zou weten ....zucht...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet een politica van Groen Links.
Je gooit er een kwartje in, en ze ratelt voor een vermogen...

Niet meer te stoppen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooi een stuiver tussen twee Hollanders... Ze zullen er allebei eeuwige aan blijven trekken.

Toegevoegd na 24 seconden:
MINE!MINE!MINE! :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
word je niet een beetje moe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOOIT! lol
Nee. Je kunt namelijk geen natuurwetten overtreden. Aangezien het nooit zou kunnen werken, zijn er ook geen toepassingen voor te bedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet het je heby altijd verlies maar het is wel leuk om te bedenken toch
Bekijk eens wat tekeningen /etsen van Escher , zoals die van de waterval en de watermolen en bouw die na!

Er worden experimenten gedaan met zeropoint en vacuumenergie, zoals constructie van de "Mullermotor"
Zelf heb ik echter geen resultaten geboekt, ik heb dan ook nog niet de ets van Escher waarop duidelijk zichtbaar het waterrad door een waterstroom die rondloopt wordt aangedreven en ook ben ik nog niet toegekomen aan de "Mullermotor" omdat de Neodynium n40 magneten nog niet verkrijgbaar zijn.

Houd me op de hoogte van je vorderingen.
Veel succes.