Nee natuurlijk niet, het is een gas die super gekoeld is net als stikstof dus je hele luchtpijp bevriest
en dan nog, al zou je dat overleven de vloeistof zet verder uit in je maag je "ontploft " scheurt open aangezien gas vorming zo snel gaat dat het er gewoonweg niet snel genoeg uit kan.
8 jaar geleden
kierkegaard47
8 jaar geleden
Hier een (Engelstalig) verhaal van een meisje bij wie de maag verwijderd moest worden, na het drinken van een cocktail waaruit blijkbaar nog niet alle vloeibare stikstof verdampt was: http://www.telegraph.co.uk/news/health/9594000/Warning-over-liquid-nitrogen-drinks-after-girl-loses-stomach.html
Nee, het is altijd gasvormig zodra het in een omgeving (druk / temperatuur) komt waar een mens in kan overleven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En een gekoeld stof neemt geen tijd om op te warmen?
Vloeibare zuurstof heeft een temperatuur tussen de 219 en en 183 graden Celsius onder nul. Vloeibare zuurstof is daarmee een cryogene stof. Omgaan met cryogene stoffen vereist speciale veiligheidsmaatregelen.

HET DRINKEN VAN EEN CRYOGENE STOF VALT DAAR NIET ONDER.

Kortom, er zijn betere en minder pijnlijke methoden om zelfmoord te plegen dan het drinken van vloeibare zuurstof.