kan via een spiegel of spiegelfolie het zonlicht weerkaatst worden en is dit veilig ? Kan dit gebruikt worden buiten en welke soort spiegel is nodig?

Aan mijn terras bevindt zich een hoge muur. ALs de zon schijnt komt deze net tot boven mijn ramen. Bedoeling zou zijn om boven deze ramen iets te bevestigen met spiegels of spiegelfolie zodat er op mijn terras wel meer licht en/of gereflecteerde zonnestralen zouden zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Het kan maar een spiegel levert wel heel veel licht op en is niet zo prettig voor de ogen. Ik zou het eens proberen met een houten plaat met witte hoogglans lak en je zult zie dat dat al heel goed werkt om licht op je terras te krijgen je kunt nog altijd spiegels platsen als het moet.
En als je spiegels plaatst zou ik zeggen kijken het os een dag aan of het niet te warm is of pijnlijk voor de ogen. ;D