Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan via een spiegel of spiegelfolie het zonlicht weerkaatst worden en is dit veilig ? Kan dit gebruikt worden buiten en welke soort spiegel is nodig?

Aan mijn terras bevindt zich een hoge muur. ALs de zon schijnt komt deze net tot boven mijn ramen. Bedoeling zou zijn om boven deze ramen iets te bevestigen met spiegels of spiegelfolie zodat er op mijn terras wel meer licht en/of gereflecteerde zonnestralen zouden zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het kan maar een spiegel levert wel heel veel licht op en is niet zo prettig voor de ogen. Ik zou het eens proberen met een houten plaat met witte hoogglans lak en je zult zie dat dat al heel goed werkt om licht op je terras te krijgen je kunt nog altijd spiegels platsen als het moet.
En als je spiegels plaatst zou ik zeggen kijken het os een dag aan of het niet te warm is of pijnlijk voor de ogen. ;D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding