Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als we zonnen, hoe kan het dan dat de binnenkant van je handen niet bruin worden?

ook al lig je met je handen open?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat zo dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ik weet niet hoe het bij jou zit maar die van mij blijven vrij wit hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die van mij ook, ik wilde graag een reactie uitlokken, om te kijken of ik daar nu wel een notificatie van krijg nu ik het e-mailadres heb aangepast. Het vermoeden bestaat / bestond dat het aan de e-mailserver zou kunnen liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha goed bezig Martijn ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat aan de binnenkant van je handen en je voetzolen geen pigment bevindt. Alleen pigment kan verkleuren. Ook gekleurde mensen hebben lichte handpalmen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De huid in je handpalmen bevat wel degelijk pigment, omdat de cellen daar echter sneller vervangen worden heb je meer effecten, ze slijten sneller af en worden minder van pigment voorzien die minder tijd krijgt om bruin te worden
Op dit moment zit ik in het verre oosten, daar zie je wel degelijk dat ook de binnenkant van de handen van de mensen hier beduidend donkerder zijn dan bij ons, hoe meer ze handen en voeten gebruiken , hoe lichter deze van kleur worden, de zon krijgt dan eigenlijk niet eens de tijd het pigment "op kleur" te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding