Er bestaat zon werende folie , die voor een gedeelte het UV licht tegen houden , ook het glas waar het andere Antw op doelt . Maar verwacht daar geen 100% oplossing voor . Wat ook helpt is zorg dat er geen rechtstreeks zon licht op kan vallen dus een klep , luifel . Ik zou alle drie doen . Dat is het huidige glas met folie , de foto's achter uv filter glas , maar het belangrijkste is de luifel ( het directe zonlicht ) . Ps de foto's zijn ook af te drukken zo dat ze beter bestand zijn tegen deze situatie .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat speciaal glas dat o.a. in musea wordt gebruikt om werken te beschermen van schadelijke uv-straling, door de straling of te reflecteren, of te absorberen. De Wikipedia-pagina "Picture framing glass" is hieraan gewijd.