Het valt niet mee om de vraag naar magnesium te inventariseren, maar we kunnen misschien veilig aannemen dat de productie ongeveer gelijk zal zijn aan de vraag.
Volgens bijgaande bron is de wereldproductie ca. 400.000 ton per jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Mooie bron, al staat er niet bij voor welk jaar (of welke jaren) deze productie geldt. +1 voor je antwoord.