hoe kan een fruit-oplader je iPod opladen ?

hoe kan het dat een oplader van fruit zoals banaan, mandarijn en appel, je iPod op kunnen laden ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op oplader van fruit? Nooit van gehoord gegeef is een linkje.

Het beste antwoord

Het zuur in het fruit en het metaal zorgt er voor dat dat er elektriciteit gevormd wordt, ongeveer zoals het principe van autobatterij.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

Middels 2 verschillende metalen prikkers, en het vocht inhet fruit, ontstaat er een electriche spanning . Maar of dat voldoende is voor je phone dat betwijfel ik.