Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Door de klimaatverandering zou de hele westkust van europa overstroomd worden : waar zou jij heenvluchten in een verenigd europa?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
988
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom speciaal in een verenigd Europa?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ik een europa-believer ben en dus op die manier de vraag uitbreid... groetjes uit vlaanderen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Naar mijn (vakantie)huis op 700 meter hoog in de bergen ten noorden van Málaga. Behalve mijn man en ikzelf kunnen er nog 4 personen mee :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Naar de Kaukasus, de berg Elbrus,
Met 5642 meter houd ik daar wel droge voeten, hoop ik.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Kijk gewoon op een kaart van Nederland, de ene helft loopt onder en de andere helft niet, je hoeft nooit ver weg hoor... Ik woon in de buurt van Amsterdam in het zuiden van Nederland... Ik zit 10 meter boven NAP, laat de zee maar stijgen, dan zit ik lekker dicht bij het strand...

:-))

Toegevoegd na 7 minuten:
Als je eens uitrekent hoeveel water dat je nodig hebt om de zee één meter te laten stijgen... Het waternivo kan (en ik schat nu) nooit hoger dan een 4 tot 6 meter omhoog, want dan is alle water op... Dan moeten we alle bergen in de oceaan gaan dumpen om nog een paar decimeter hoger te komen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs als al het ijs smelt dan stijgt de zee maar enkele decimeters. Dus dit is voor mij geen reden om ergens hoger te gaan zitten dan waar ik nu al zit...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar 't Kopje in Bloemendaal. ben ik lekker hoog en.., in goed 'gezelschap'...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik mijn dierbaarste dingen bij elkaar pak en voorgoed op mijn bootje ga wonen. Laat maar stijgen dat water
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vlucht naar de plek waar de meeste Nederlanders vandaan zijn gevlucht; lekker rustig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op IJsland is energie bijna gratis. En je kan er heerlijk badderen in vulkaanwater.
Bovendien worden huizen er heel goedkoop . IJsland wordt het dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja ze moeten eers nog lid worden van de EU. Maar dat gaat wel lukken ! Vóór de overstromingen...
ik heb fam in de vs die ga ik dan maar eens bezoeken,
als het water weer zakt kom ik wel weer terug
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Nergens ik blijf gewoon hier wonen ,de kust komt dichterbij de files zijn er niet meer en voor de zeee komen er nieuwe kansen om kusten te bevolken,ik wacht wel op tilburg of eindhoven aan zee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ten eerste zijn we nog geen Verenigd Europa en dat wil ik graag zo houden!

Maakt mij niet uit waar ik heen ga.. Als het er maar gezellig is. Je er mooie vrouwen hebt en je niet gearresteerd word als je er naar kijkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Italie lijkt me wel wat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je deze dubieuze verhalen al gelooft, dan zou ik naar mijn huisje in Frankrijk gaan. Mensen geloven heel makkelijk de doemverhalen. Waarom zou Al Gore niet in Kopenhagen zijn?? Ik meen wel dat ik dat weet. Bereid je maar vast voor op de komende kleine ijstijd. Een realist koop geen huisje in hoog Europa, maar in warm Turkije of Noord Afrika.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nergens heen, want de zeespiegel stijgt amper. Zelfs als al het ijs op deze aardkloot smelt, komt het nog niet verder dan de sloot achter mijn huis.
Het hele idee is ongelovelijk gelul, dat geen enkele wetenschappelijke achtergrond heeft.
Hetzelfde geldt voor al dat gebrabbel over Gletsjers.
Iedereen lijkt te vergeten dat een Gletsjer een grote hoop smeltend ijs is, en dus precies aan het doen is wat we verwachten.

Lang leve het internet! Het enige middel tegen het collectief hersenspoelen van de samenleving voor geldelijk gewin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het huisje van prins willem allexander in Afrika lijkt me wel wat, volens de foto op tv. ligt het net hoog genoeg om niet te verdrinken als het eropaan komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga in de Duitse Eifel wonen, met of zonder overstromingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding