Zal ik dan ook maar een reactie als antwoord geven?

Je vraag klopt niet... of zo

Bij deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Die liggen onder elkaar, dus dar komt de zon op dezelfde tijd op en daarom lopen de klokken ook gelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet twee landen, maar ook Ierland en IJsland.
Het zijn in elk geval de meest westelijke landen, maar als je zo op de kaart kijkt ligt Spanje even westelijk als de UK.
Dus het is duidelijk een kwestie van afspraken...
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist... Dit heb ik me dus altijd afgevraagd, waarom Spanje de +1 aan houd en het waarom Frankrijk niet gewoon 2 tijdzones hanteerd...
AWM
14 jaar geleden
Twee tijdzones in één land is heel vervelend voor een aantal zaken. Dus dat doen ze liever niet.
"Nu komt het nieuws van zeven en acht uur!"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in heel china hebben ze dezelfde tijdzone, daar komt de zon heeel lang op
Omdat die landen in een andere tijdszone liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in tenerife is het ook een uurverschil,dat ligt toch ook nog net in europa,niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En Finland dan? Dat is ook Europa dus je stelling klopt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En vergeet ook niet het Europese gedeelte van Rusland niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij klopt dat niet. In Bulgarije is het nu bijna 5 voor 12.