Hoe zorg je dat een bekertje lang warm blijft (zit heet water in)?

Ik moet voor natuurkunde iets maken dat dus goed isoleert Je moet dus iets maken waar zo'n plastic bekertje met heet water in kan en het moet dus zo lang mogelijk warm krijgen, heeft iemand een idee hoe ik dat kan Maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Het beste antwoord

2 bekertjes in elkaar doen, je hebt dan een dubbelwandig bekertje, wat dus isoleert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks das slim en kost niet veel werk ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owkeej, graag gedaan, suc6 op school.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje,

Andere antwoorden (2)

Je kan zilverfolie aan de binnenkant doen. Mag dit niet dan kan je twee bekertjes in elkaar doen met daartussen in zilverfolie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een bekerhouder van een blok piepschuim. (geëxpandeerd polystyreen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje maar ik zou niet weten waar ik dat vandaan moet halen
maar toch bedankt ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zijn gewoon te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.buurman.eu/Default.asp?pageid=8&webgroupfilter=17