Hoe kiest een 100% symmetrische spijker met de puntkant op een rechte vloer zijn richting wanneer je deze loslaat? Lees de uitleg.

Wanneer je de spijker loslaat valt hij een kant uit. Als we uitgaan van ALLE IDEALE omstandigheden die er nodig zijn, kan deze spijker dan recht op zijn punt blijven staan zonder dat de punt in de vloer gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als de meest ideale omstandigheden er zijn, zal de spijker balanceren. Het is een klote werk, maar het lukt. Ik zal een video voor je opzoeken waarop iemand de meest rare objecten laat balanceren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien lukt het in een simulatie (bijvoorbeeld simulink)
In de echte wereld zal je dat nooit lukken (tenzij de spijker in de vloer prikt...)