F = C x 1.8 + 32

dus 1 celcius is dus:

F = 1 x 1.8 + 32 = 33.8

enzo is 10 graden celcius:

F = 10 x 1.8 + 32 = 50 graden Fahrenheit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zo*

Andere antwoorden (3)

tot zover ik weet is 1 graden celsuis gelijk aan 1,8 graden fahrenheit. Zo is 20 celsuis = 68 fahrenheit, en 21 celsuis 69,8 fahrenheit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
34 graden Fahrenheit is ca 1 graden celcius.
Bronnen:

zie ook
http://members.chello.nl/~p.meeuws/bb/overige/tempconversie/tempcon.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om exact te zijn is 1 Graden celcius gelijk aan 33.8 graden farenheit.

Wellicht heb je wat aan de bijgevoegde bron, deze rekent alles voor je uit :)