kan in deze situatie de warme lucht/stoom niet naar boven?

Wanneer ik aan het douchen ben met het douchegordijn helemaal gesloten maar daarboven zeker 30 cm nog open ruimte en de deur er direct naast wagenwijd open, blijft er altijd heel veel stoom hangen tot ik het douchegordijn een klein stukje open schrijf dan gaat alle damp/stoom compleet weer weg

Toegevoegd na 29 seconden:
het is natuurlijk schuif i.p.v schrijf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Die stoom die je ziet is al gecondenseerd. Het is een soort mist die blijft hangen, tot er een briesje door waait.
jc54