Als je vuur onder een microscoop zou leggen, hoe ziet dat er uit?

niet zeggen dat het onmogelijk is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie vraag +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje! :)

Het beste antwoord

Je zou het ding zien dat in brand staat bijvoorbeeld hout dat verbrand wordt. Dat zal je best uit elkaan kunnen zien vallen. Ben wel bang dat de microscoop het niet overleefd

Toegevoegd na 28 minuten:
Het vuur zelf zal je waarschijnlijk zelf niet kunnen zien omdat je met een microscoop moet focussen op een dun oppervlak.