Ik las ooit dat er een 5D Film bestaat, maar hoe zit dat nou?

Wat is uberhoud het verschil tussen 3-D en 4-D. En bestaat er dan een 5-D wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

1d is naar links en rechts 2d is ook naar boven en naar beneden 3d is ook de diepte De vierde dimensie is een extra onafhankelijke verplaatsingsrichting in de ruimte. dat laaste heb ik van wikipedia

Ik ben afgelopen week in Drievliet geweest en daar hadden ze een actractie waar je een film kon zien, de film was in 5D en het was als volgt: - Als de piraat in de film in het water viel, werd je nat doordat de stoel voor je water spuit op die momenten - Als er wind voorkomt voel je ook echt die wind door een soort ventilator in de stoel tegen over je - als de schip naar rechts keerde ging je stoel ook omhaag en naar rechts enzo - wanneer er 2 zwaarden elkaar raakten tijdens een gevecht zag je zilver blauwachtige flitsen in de zaal 5D is dus: * je kan het voelen ( de water/wind gedeelte) * je kan effecten zien (de lichtflits gedeelte) * je kan 3D zien Wel een aanrader hoor die film! Toegevoegd na 2 minuten: Toevoeging: ik was vergeten; * Stoel trilt en beweegt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100