ook bij een tank station
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de supermarkt en de drogisterij.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bij welke afdeling vindt je het dan meestal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon in de supermarkt, bij de spiritus en dergelijke? volgens mij geen probleem om daar aan te komen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de supermarkt staat het bij de schoonmaakmiddelen etc.. Je vind er ook producten als terpentine, ammonia, spiritus. Liter wasbenzine kost ca. 1.80 Euro Je kunt het ook in elke bouwmarkt kopen, maar daar is het 2 keer zo duur !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was vandaag in de AH en ik zag alleen terpentine enz maar geen wasbenzine ...
Bij de Gamma. Bij elk bedrijf wat verf en schildermateriaal verkoopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In vrijwel elke doe het zelf zaken kan men terecht voor wasbenzine.Maar ook bij de drogist en verfwinkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon bij AH.