Het hercreeeren van de big bang (als die al bestaan heeft), en bepaalde hypothesen testen zoals de snaar theorie.

Toegevoegd na 2 minuten:
en de M-theorie....eigenlijk dus het nabootsen van wat er zoal zou gebeuren in het heelal of gebeurt is.

Toegevoegd na 3 minuten:
( M - en snaartheorie zelf opzoeken, want dat is zo ingewikkeld dat ik het zelf niet of nauwelijks snap, maar als je interesse er ligt zeker de moeite van het opzoeken waard)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als een deeltjesversneller in Atlanta
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn gewoon dom en moeten het weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wetenschappers zijn op zoek naar een heel klein deeltje dat we nog nooit hebben gezien maar er wel zou moeten zijn.
Volgens mij zou dit deeltje massa aan materie moeten geven ofzo... Ze noemen het "The Higs particle"