Hoeveel kw/u is een pk?

ik kom op de vraag omdat ik vandaag op een moment in de sportschool 185 watt produceerde en dacht aan de elektriese kachel thuis die 2000 wat gebruikt en mijn oude auto die 60pk was en ik probeerde uittereken hoeveel kracht dat ongeveer is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

1 pk = 735 w = 0,735 kw
Het vermogen wat je zelf leverde was dus 0,2517 pk, ruim een kwart pk.