Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ja dit zou kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de leugen doorziet... is het mogelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Pas geleden nog meegemaakt. Ik heb een kennis die steeds beweerde vloeiend Grieks te spreken. Ik houd nl van talen leren maar hij wist dat ik geen Grieks ken. Toen ik wat Grieks te vertalen had klopte ik bij die persoon aan en toen bleek het dat hij helemaal geen Grieks spreekt of verstaat.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Al gaat een leugen nog zo snel… de waarheid achterhaald hem wel….;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die zoeken naar een materialistische waarheid kunnen SOMS leugens gebruiken om de waarheid te vinden. Bijvoorbeeld: tijdens politie onderzoek worden soms ondervraging's technieken gebruikt die je leugens kan noemen, ook bij spionage werk etc'

Maar als het gaat om het zoeken naar wetenschappelijk of spiritueel waarheid dan kan het zeker niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus! Jacob!
Ik denk dat een leugen je leidt naar nog meer leugens , naar een onontwarbaar kluwen van leugens en dat het moeilijk is om daar de waarheid nog uit te klaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding