Hoe kan een man van 28 jaar jong beste overleven in Nederland en de wereld in 2010?

1. wil graag weten wat de potentie is voor 1 persoon in nederland
2.hoe ver iemand kan gaan
3. wat die persoon kan betekenen voor de wereldsamenleving

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Filosofie

Antwoorden (6)

Met 28 heb je nog het grootste gedeelte voor je! Maak er dus het beste van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Strikt genomen duurt het zelfs meer dan 6 maanden tot 2011 en daarmee ook het grootste gedeelte (uitgaande van 01.01.2010). ;-) Tijd gaat gevoelsmatig sneller naarmate je ouder wordt.
Door de handen uit de mouwen te steken en niet te veel prakkizeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha,
wat dacht je van werken?
Een jonge man van 28 jaar met een gezond stel hersenen en een gezond lijf kan een heel eind komen, als hij zijn energie in de goede dingen stopt, positief blijft en beslissingen durft te nemen.

En wat jij 'een heel eind' vindt, bepaal je zelf. Als je nu al bedenkt dat je over 3 jaar in een villa wil wonen terwijl je nu nog niks hebt, zul je toch iets héél bijzonders moeten bedenken, of je verwachtingen bij moeten stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat kan je doen? Dat moet je aan jezelf vragen. Heb je werk? Heb je een opleiding? Heb je eigen woonruimte? Heb je een relatie? Welke van voorgenoemden ga je dit jaar realiseren?
Ge3wwon door ademen, probeer leuk een beetje te combineren met nuttig ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Nederland kan een persoon met de juiste kwaliteiten alles bereiken wat hij wil. Maak een plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) Gebruik je fantasie, je passie en gedrevenheid om je dromen voor elkaar te krijgen. De wereld ligt aan je voeten man! Juist in een land als Nederland kan je heel ver komen. Laat je niet tegenhouden door onzekerheid of negatieviteit; positive thinking is een goed begin.

2) Eindeloos. Zolang je alles wat je doet met de onderliggende filosofie dat je een ander geen kwaad wil doen, zijn er geen grensen van hoe ver je kan gaan en wat je kunt doen om maximaal te leven.

3) Alleen de geschiedenis zal het uitwijzen. Je kunt er natuurlijk op sturen, maar dat vergt heel veel toewijding en het zal de nodige offers kosten. Niks gaat vanzelf...