Is er nog iets goed aan het roken van Shag ?

Kwa alles ? (gezondheid,geest enz.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Filosofie
1.2K

Het beste antwoord

Absoluut:

je sponsort de overheid dmv accijns, je stimuleert de economie door extra aankopen, je helpt de ziektekosten omlaag te brengen door eerder te overlijden ( alhoewel dat natuurlijk discutabel is, als je bijv. chronische longemfyseem krijgt, en die kans is reeël, wordt het wel weer duurder voor de samenleving, maar met een beetje geluk wordt het een fataal hartinfarct tussen je 50 en 60e, scheelt ook weer in aow-kosten ) , en verder...oja, als je bukshag rolt help je ook de straat schoon te houden..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele dikke +, mooi antwoord haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig antwoord! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dubbel en dwars verdiende +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is nog nooit bewezen... je bent een risico factor, that's it.... er zijn mensen die roken, en heel oud worden, terwijl mensen die kei gezond leven met 50 sterven... pure onzin in je antwoord dus.... ( en nu nog maar eens een lekker zwaar shaggie draaien)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha dikke vette +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi lijstje+
Maar ik ben het wel eens met McOlaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
McOlaf: misschien je toch nog eens verdiepen in de onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geweldig antwoord! dikke plus

Andere antwoorden (11)

de roker zelf zal er vaak een psychisch positief gevoel van krijgen maar voor de rest... nee, zeer ongezond...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en na de hypomane....de depressie.
Bepaalde situaties kan een shaggie je tot rust brengen. Dat kan de bloeddruk laten dalen....Maar uiteindelijk zijn er aleen maar nadelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik rook minder met shag dan met sigaretten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfmaak is zo goed als per definitie beter dan kant en klaar, want voordeliger, je hebt zelf meer invloed op het eindproduct, waardoor je ook de gezondheidsaspecten beter in de hand hebt, hoewel die bij roken natuurlijk sowieso ver te zoeken zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het houdt je vingers soepel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wel met gele verkleuringen :/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah, dat dan weer wel....
Ik wist ook maar één voordeel... :-S
Nee. Er is zowiezo niets goed aan roken. Of het nou sigaretten zijn of shag.
Oh....ik vergeet 1 voordeel. Als je rookt ben je goedkoper voor de maatschappij want er is grote kans dat je je AOW niet gaat halen. De kosten voor longartsen en oncologen rekenen we dan even niet mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja!
Roken maakt de vergrijzing ongedaan, want rokers krijgen meestal hele pijnlijke ziekte's ron hun 50ste en 60ste levensjaar, waaraan ze dood gaan.
Scheelt weer geld met de AoW, maar ik vind zelf eem fles bleek effectiver tegen de vergrijzing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi gezien bij de vorige antwoorden. Als je geen antwoord weet, geef er dan ook geen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je, dit is toch echt een andere kijk hoor, maar als je dat denkt door het woord AOW, en 60 dan doe je dat toch lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat een onzin!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder van 92 is kerngezond en rookt al haar hele leven.
Pas is een bekende overleden aan longkanker terwijl hij niet rookte. Was pas 58. Uitzonderingen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook gelezen. Vreselijk zuur!
Toevallig hoorde ik laatst op de radio het verschil tussen longkanker-patiënten die wel hebben gerookt, en longkanker-patiënten die nooit hebben gerookt. Het bleek namelijk dat de kanker bij rokers minder agressief was dan bij niet-rokers!! (vraag me niet hoe of wat verder. Misschien hebben rokers een beschermlaag van roet in hun longen waardoor de kanker minder agressief aanvoelt...:-s)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort en goed: nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er zelfs ruzie met de buren om krijgen! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahaha! IJzersterk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het schijnt je aan de man/of vrouw te kunnen (!) helpen, je hoeft alleen maar zwoel te kijken, een sigaret/shaggie tussen je vingerst te houden en vragen: Heb jij een vuurtje voor me?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, dit moest mijn antwoord zijn, dat heb ik vaker bij het onderste antwoord....stom stom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nog maar de (goeie) vraag, het schijnt dat er tegenwoordig best veel vrouwen zijn die afknappen op rokende mannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aan elk nadeel zit een voordeel. dus van mij een min.
Ja, het schijnt je aan de man/of vrouw te kunnen (!) helpen, je hoeft alleen maar zwoel te kijken, een sigaret/shaggie tussen je vingers te houden en vragen: Heb jij een vuurtje voor me??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zit wel wat in, hoewel er ook veel mensen zijn die roken juist een afknapper vinden, en ik heb het idee dat kettingrokers door de meeste mensen onaantrekkelijk worden gevonden.
Mensen die lijden aan depressie hebben vaak baat bij het roken van shag.

Het roken van shag is veel goedkoper dan het roken van sigaretten.

Het draaien van een 'shaggie' helpt je even kort af te sluiten van de wereld om je heen en zo even tot rust te komen.

Shag-rokers zijn voor een enorme bron van inkomsten voor de overheid (wij dus).

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens, behalve als je depressief bent is het voor je gezondheid beter om te stoppen met roken, of om niet te roken, dat geldt ook voor shag.