Zwarte mensen krijgen witte baby

is de mensheid met zwarte mensen begonnen of niet?
het is nu bewezen zou ik zeggen.
de baby die net geboren is ,is géén albino.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

De mensheid is begonnen in het midden van Afrika miljoenen jaren geleden met zwarte mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De mensheid is wellicht zwart begonnen.

Huidkleur wordt door 12 genen bepaald. Door de combinatie van genen wordt de kleur bepaald. Als beide ouders een deel lichte kleur genen in zich hadden, kan dat uiteindelijk dominant zijn geworden.

De artsen sluiten niet uit dat de baby een [natuurlijke] genetische modificatie is ondergaan
[http://www.bbc.co.uk/news/health-10697682]:
"But that doesn't seem to be the case here. The parents are Nigerians with little known white ancestry at all."

What is more likely, he says, is a genetic mutation within the little girl herself which she will then pass on to her children if she has any in the future.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Feit is dat men niet zeker is waarmee het begonnen is. Het is een theorie.

Elke dag wordt die theorie herzien. Wie weet waren ze eerst wit en heeft de voorloper van de mens zich aangepast aan teveel zon en is de huid daarom donkerder geworden.

Who knows.

Het blijft een theorie en dat zal nog wel even duren ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de mensen die het verhaal niet kennen :

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1135363/2010/07/20/Genetisch-wonder-zwarte-ouders-krijgen-blanke-baby.dhtml

Dit heeft helemaal niets te maken met / of dat de mensheid met zwarte mensen begonnen is.
Daar is geen verband tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik verwacht dat het bruine mensen waren, welke in afrika door de zon nog beter gebruind werdenen daardoor nog donkerder werden. Verder naar het noorden in Europa of nog noordelijker werd de huid niet of nauwelijks gebruind door de zon, dus weinig of geen pigmentvorming,gevolg blanke of zeer lichte huidskleur. Verder steeds meer blonde tot roodharigen, welke minder pigment vormen, en in de zomer bijna niet in de zon kunnen komen, anders verbrand de huid.