In de natuur zijn er negatieve en positieve velden, zijn deze ook aanwezig in het menselijk lichaam?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Volgens natuurartsen zijn er in ons lichaam positieve en negatieve krachtvelden aanwezig, indien deze niet in evenwicht zijn raakt je energie uit ballans,
Gevolgen hiervan, niet goed in je vel zitten, slecht slapen, concentratie problemen, hoofdpijnen, darmproblemen , geen energie hebben, altijd maar moe, nergens zin in, de symtomen lijken veel van die van een burn-out, ook dan heb je te maken met uit balans zijnde energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In het lichaam kunnen negatieve blokkade's aanwezig zijn. Door behandeling bij oa een paranormaal iemand,reiki,meditatie etc kunnen deze omgezet worden in positieviteit. Maar negatieve en positieve velden in het menselijk lichaam is mij verder nx bekend. Khoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!