Ik heb gisteren 1 dag voor me menstruatie onveilig seks gehad, kan ik zwanger raken?

Ik heb gisteren 1 dag voor me menstruatie onveilig seks gehad kan ik zwanger raken. Heb op dit moment wel ongesteld buikpijn maar ben niet ongesteld geworden. Ik word een beetje bang dat ik zwanger kan raken.
En hij is niet in me klaargekomen, kan het zijn dat ik zwanger kan raken door voorvocht 1 dag voor me menstruatie die eigenlijk vandaag moest komen

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Biologie
2.5K
tinus1969
2 jaar geleden
Ja dat kan maar die kans is niet groot. Afwachten.
Ritsuka
2 jaar geleden
Je kunt ook zwanger worden van voorvocht, dat bevat ook spermacellen.

Antwoorden (1)

In principe ben je één dag voor de menstruatie niet vruchtbaar. Bovendien werkt de pil de gehele maand door, óók tijdens de stopweek en/of menstruatie.
Echter 100% zekerheid krijg je nooit........
jc54
2 jaar geleden
LeonardN
2 jaar geleden
Wie heeft het over de pil?!
Ritsuka
2 jaar geleden
Er word nergens gesproken over de pil