Hoe komt het, dat de Masai zo lang zijn?

Afrikanen zijn over het algemeen niet erg groot.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.4K

Het beste antwoord

Het is vervelend om te zeggen, hier op GV waar zovele vegetariers zijn, maar de Masai zijn zo lang, omdat het vleeseters zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dezelfde reden waarom giraffen een lange nek hebben. Een kwestie van evolutie dus, the survival of the fittest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Masaï zijn ook niet erg groot. De vrouwen lijken alleen erg groot doordat ze hun nek uitrekken door er ringen omheen te doen. Doordat ze hun nek uitrekken worden ze langer. Maar zonder die ringen zouden ze ook niet groot zijn.