Kan er een plant in je groeien?

Stel je slikt een complete plant, zaklamp en mest in, is het dan mogelijk dat de plant in je verder groeit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Biologie
5.2K
Erna55
4 jaar geleden
Het lijkt erop dat je niet weet hoe de menselijke spijsvertering werkt.
Kijk eens : https://schooltv.nl/video/de-spijsvertering-de-weg-die-het-voedsel-in-het-lichaam-aflegt-van-mond-tot-einddarm/

Antwoorden (2)

Nee je maag- en darmstelsel zullen de plant verteren.
4 jaar geleden
Ja dat kan, het moet dan wel een zaadje zijn en in de longen terecht komen: Bij een Rus werd er een sparrentak van maar liefst vijf centimeter uit de long gehaald. Vermoedelijk had de man een knopje van een sparrentak ingeademd en was deze in zijn long gaan groeien.
Toegevoegd op 07 mei 2019 11:59: bron
Z512099
4 jaar geleden
HeerVoldemort
4 jaar geleden
Zat er ook een zaklamp en mest in zijn long?