Hoe wordt een giraffe begraven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie
1.6K
anneliez
13 jaar geleden
kuil graven, giraf erin, kuil dichtgooien
ja oke ik heb lang in de zon gezeten, kon het even niet laten
anneliez
13 jaar geleden
mn antwoord in is ineens reactie geworden, nou ja de inhoud blijft hetzelfde ;)
dit is dus n reactie op mijn reactie

Het beste antwoord

Als je hem al wil begraven, gewoon met een schep.
Een shovel is misschien makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Volgens mij wordt die niet begraven maar opgegeten door .o.a aaseters.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vrije natuur zal deze niet begraven worden maar gewoon blijven liggen om de natuur haar werk te laten doen.
In een dierentuin zal deze , na eventueel onderzoek naar de doodsoorzaak, zoals alle kadavers naar de destructie gebracht worden. In de regel word het kadaver dan gecremeerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
kadavers aangeboden voor destructie worden niet gecremeerd, maar verwekt tot stoffen als beendermeel.
Ze worden soms begraven en daarna weer opgegraven vanwege de stank zegt men.

http://www.funx.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=8430:giraffen-michael-jackson-opgegraven-vanwege-stank&catid=118:artist-news&Itemid=405
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze worden niet begraven maar gewoon opeten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet,giraffes die in gevangenschap sterven,worden naar een destructie bedrijf gebracht,alwaar men ze cremeert.
Onnodig te zeggen dat giraffes in hun natuurlijke omgeving wel opgepeuzeld zullen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet elk dier moet begraven te worden. Sommigen wroden wel begraven en sommigen weer niet. En een giraffe is voglens mij wat moeilijk om te begraven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waarom maar ik zit een beetje op de clou te wachten!.. Waarom zou je überhaubt een giraffe willen begraven??