Hoe kan men speken over vroegtijdige zaadlozing aangezien biologisch gezien hoe sneller hoe beter is?

Tenzij het zo snel is dat de zaadlozing er al komt vóór de penetratie natuurlijk.
Het doel van seksualiteit is toch in wezen de voortplanting?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Nu niet meer alleen. Dus genieten is ook belangrijk en de vrouw wil ook genieten.Dus niet direct een zaadlozing van de man hebben.

Antwoorden (1)

Als het enige doel van seksualiteit voor jou de voortplanting is, dan kan jouw zaadlozing misschien niet snel genoeg zijn. Voor de meeste mensen is seksualiteit echter een vorm van innige liefde en intimiteit. Als je als man dan ejaculeert, vóór dat jouw partner goed en wel kan genieten van de intimiteit, dan spreken we van een vroegtijdige zaadlozing. In dit geval is de seksualiteit dus niet gericht op de voortplanting, maar op genot en intimiteit.
jc54