Hoe dood je een kakkerlak?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Biologie
1.2K
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Als je ze in huis hebt...vergeet het dan maar. Je hebt er dan niet 1 maar honderden! Ook al zie je ze niet. Bel de bestrijdingsdienst maar. Dat is zelf niet op te lossen.

Antwoorden (1)

Je kan hem met je schoen (of iets anders) doodslaan. Verdrinken. Er zijn tal van manieren om zo'n insect dood te maken.
7 jaar geleden
Rieneke1
7 jaar geleden
Als je een kakkerlak vol eitjes doodtrapt, dan verspreid je de eitjes alleen maar, dus dat lijkt geen strak plan.
Castle
7 jaar geleden
@Rieneke1. Het was niet de vraag of het verstandig was een kakkerlak dood te trappen.