Waarmee wordt men zoal beperkt met nagels als deze?

Toegevoegd na 1 minuut:
waarmee moet zijn waarin

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Biologie

Het beste antwoord

Waarmee niet?
Je kan niet eens fatsoenlijk een knopje indrukken, een kopje vast houden, kleren aan doen, in je neus peuteren, tandenpoetsen, iemand een high five geven, bellen, iets vast pakken etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Met léven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me lastig met huishoudelijke klusjes als pannen schuren....bedden opmaken...(breekt bij mij al snel een gewone nagel)... Volgens mij kun je beter vragen: 'wat kun je nog wel als je zulke nagels hebt....? Vrijwel niets, volgens mij...zelfs niet eens lekker krabben....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is schier onmogelijk om je pruik dan goed te positioneren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord geven op Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kun je als je zulke lange nagels hebt helemaal niets meer, ik kan niet bedenken wat je wel zou kunnen doen. Eten lijkt me al heel lastig, laat staan jezelf aankleden en je bips afvegen op de w.c. Al met al is dit toch een soort handicap waar je zelf voor hebt gekozen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je nagels knippen zal ook niet meevallen zo dus misschien zijn ze daarom zo lang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal sociale contacten opbouwen en onderhouden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me ook een hel om je kont af te vegen met zulke nagels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'ns even achter je oren krabben....