Ja, met als, direct of of indirect elke stof. De dingen die nodig zijn om papier te maken komen worden gemaakt van natuurlijke producten (bomen) en deels kunstmatige stoffen (in het productieproces, maar uiteindelijk is zelfs aardolie ergens ook weer ontstaan uit de natuur). Dus ja, het heeft wel iets met elkaar te maken....

Toegevoegd na 16 seconden:
moet zijn: net i.p.v. met
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Papier wordt gemaakt van katoen- of houtvezels (cellulose). Dat is een heel directe link met biologie. Je kan papier natuurlijk ook van oud papier maken.